Onze groepslessen zijn bij je abonnement inbegrepen. Welke groepslessen kan je bij ons volgen?

BodyBoxx


Mega Fitness Delft introduceert voor Delft: Body Boxx, leren boksen op de beat van muziek. Een energieke les voor iedereen: uithouding, snelheid, souplesse, kracht, coordinatie. Een complete workout voor het hele lichaam.

PUMP

PUMP is de originele barbell les die je hele lichaam versterkt. Deze workout traint al je belangrijke spiergroepen met behulp van de beste krachtoefeningen, zoals squats, presses, lifts en curls. Fantastische muziek, professionele instructeurs en jouw eigen gewichtkeuze inspireren je om fantastische resultaten te behalen.  

 

BodyBoxx

Een energieke lesvorm voor elk niveau. Leren boksen op de beat van muziek. je traint hiermee je uithoudingsvermogen, souplesse, kracht, snelheid en coördinatie. Een boks- en cardiotraining voor het hele lichaam.

 

X-CORE (voorheen X-co)

Een energieke en effectieve workout waarmee je je hele lichaam traint: conditie, spieren en...je verbrandt veel calorieën. Door de verslavende mix van krachtige bewegingen op de sounds van de laatste muziek hits, vliegt het lesuur voorbij. Tijdens de workout gebruikt men de XCO-trainer, een buis gevuld met grit. Het grit beweegt bij elke beweging die je maakt, heen en weer van deksel naar deksel. Hierdoor krijgen de spieren en met name het bindweefsel een extra mechanische belasting.

Steps

Een paar perfecte billen en dijen in een aantal makkelijke “Steps”. De ultieme steples en de snelste manier ter wereld om je billen en dijen in vorm te krijgen. In een steples bouw je een leuke choreografie op die je met lekker opzwepende muziek uitvoert! Leuke, doeltreffende bewegingen met power en geschikt voor iedereen! Steps is perfect voor vetverbranding, het opbouwen van je uithoudingsvermogen, opbouwen van je coördinatie en een hele hoop FUN!

 

Total Body Shape

De Megafitness-Shape lessn zijn één van de meest gewilde lessen. Een workout voor je hele lichaam! Spierversterkende oefeningen en een intensieve conditietraining. Eenvoudig en voor iedereen toegankelijk die aan zijn lichaam wil werken! Total Body Workout is perfect voor vetverbranding, verstevigen en versterken van het lichaam en het opbouwen van je uithoudingsvermogen. In dit programma zit ook een basis-stepsprogramma ingebouwd.



 

Pilates

Bij Pilates draait het erom zeer bewust en beheerst vloeiend te bewegen. Hiervoor is het nodig een intense concentratie en een specifieke "brancing" te hebben en te werken vanuit je hele lichaam.
De pilates die gegeven wordt is geschikt voor iedereen, maar zeker ook voor mensen die problemen hebben met hun bewegingsapparaat. Bij rugklachten, schouderklachten of andere problemen op het gebied van bewegen is het doen van Pilates een manier om je lichaam sterker te maken en op den duur pijnvrij bewegen.

 

 

Yoga

Yoga leert ons om lichaam en geest, en geest en bewustzijn met elkaar in balans te brengen. De oefeningen geven kracht en energie en zorgen voor een algeheel prettig gevoel van ontspanning. Juist in deze huidige, jachtige tijden is yoga een goede manier om rust en ontspanning toe te laten. Geen wonder dat yoga de laatste jaren zo populair is.

Coreworkout

Een workout van een half uur voor mooie en sterke buikspieren.

Spinning®

Spinning® is staand of zittend fietsen op een speciale stationaire fiets (hometrainer), waarbij muziek gebruikt wordt onder leiding van een spinning® instructeur of een fitnesscentrum .Tijdens de workout wordt de weerstand van de fiets aangepast, afhankelijk van het tempo en de soort oefening. De oefeningen bestaan uit onder andere een (staande of zittende) vlakke weg, een (staande of zittende) heuvel en sprints (of combinaties daarvan). Omdat er veel verschillende ritmes in een spinning® les ("ride") gebruikt worden en door de diverse zittende en staande technieken ontstaat een positief trainingseffect op hart, longen en beenspieren. De weerstand kan per individu verschillend afgesteld worden, hij of zij bepaalt zelf de zwaarte van de training, eventueel met gebruik van een hartslagmeter.

Voor de eerste keer Spinning?

Beginners die voor de eerste keer een Spinning® les willen bijwonen, worden vriendelijk verzocht om in ieder geval… minimaal 10 minuten voor aanvang van een les aanwezig te zijn in de Spinning® zaal, zodat dat de instructeur je tijdig voor aanvang van de spinningles kan informeren over de juiste instellingen en verschillende fietstechnieken.

Spinning is Fun!